A question of marketing for primary schools of arts
Vol.50,No.2(2015)
marketing for primary school of arts; non goverment organizations; public sector; education; market of educational services
91–100
BENČO, Jozef. Verejný sektor a verejné služby. 1. vyd. Kunovice: Evropský polytechnický institut, s.r.o., 2005.
ČERNÁ, Jitka, JOHNOVÁ Radka et al. Arts marketing. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2007.
DRUCKER, Peter. Řízení neziskových organizací: praxe a principy. 1. vyd. Praha: MANAGEMENT PRESS, 1994.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Aplikace marketingu ve školství. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity, 1998.
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r.o., 2001.
KOLÍNKOVÁ, Libuše. Ředitel marketérem: aneb Marketing v českém školství. Strategie.cz [online]. 26. května 2008, [cit. 2015-07-14]. Dostupný z WWW: < http://www.strategie.cz/scripts/detail.php?id=360688>.
Ministerstvo spravedlnosti ČR. Zákony a stanoviska – Texty zákonů: Nový občanský zákoník [online]. 2013 – 2015 [cit. 2015-07-01]. Dostupné z: < http://obcanskyzakonik.justice.cz/texty-zakonu/>.
PESTOFF, Victor A. Reforming Social Services in Central Eastern Europe and Eleven Nation Overview. In: Sborník CRYF, Krakov 1995.
POL, Milan. Škola v proměnách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007.
PRŮCHA, Jan. Pedagogická encyklopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2009.
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání. 1. vydání. [online]. Praha: Výzkumný ústav pedagogický, 2010. 63 s. [cit. 2015-07-01]. Dostupné z WWW: < http://www.vuppraha.cz/wp-content/uploads/2009/12/PRM_RVPZUV_NAWEB.pdf>.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing školy. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1996.
ŠEBA, Michal. Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství. Brno, 2010. Diplomová práce. Masarykova univerzita.