Search Query
Search
Login
Čeština
CZ
About
About the journal
Editorial board
Distribution
Contact
Current issue
Archive
For authors
Peer review
Publication ethics
About
About the journal
Editorial board
Distribution
Contact
Current issue
Archive
For authors
Peer review
Publication ethics
 
Vol.48,
No.1
(2013)
Genius loci – Brno 2012
3–8
Jiří Vysloužil
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-1
PDF (Čeština)
Okolnosti vzniku svazu českých skladatelů a koncertních umělců a jeho brněnské pobočky
9–13
Silvie Adamová
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-2
PDF (Čeština)
Některá specifika brněnského hudebního života ve 2. polovině 20. století aneb existovala brněnská kompoziční škola?
15–22
Jindřiška Bártová
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-3
PDF (Čeština)
Operné multimédiá Střeženého Parnassu
23–29
Jozef Cseres
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-4
PDF (Slovenčina)
About the instrumentation of bass and melody line in Leoš Janáček's Sinfonietta and Mládí
31–43
Charris Efthimiou
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-5
PDF
Smyčcové kvartety Miloslava Ištvana: prezentace výsledků výzkumu
45–56
Štěpán Filípek, Michal Indrák
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-6
PDF (Čeština)
Jan Novák, Jiří Trnka a jejich Kybernetická babička
57–61
Martin Flašar
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-7
PDF (Čeština)
"Jsem rád, že noty budou v pořádku." : Leoš Janáček a Břetislav Bakala – vzájemný vztah dvou umělců
63–70
Libuše Janáčková
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-8
PDF (Čeština)
Genius loci: Bild – Stimmung – Erinnerung : die Klavierkompositionen Leoš Janáčeks im europäischen Kontext
71–78
Hermann Jung
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-9
PDF (Deutsch)
Karel Vetterl a počátky brněnského rozhlasového vysílání
79–85
Petr Macek
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-10
PDF (Čeština)
"Nové, opravdu realistické opery" : činnost operního kolektivu brněnské odbočky Svazu československých skladatelů 1949–1954
87–97
Viktor Pantůček
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-11
PDF (Čeština)
Námořník Mikuláš Viléma Petrželky : k sociálně-kulturním kontextům díla
99–103
Ondřej Pivoda
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-12
PDF (Čeština)
Why did Act 1 of From the House of the Dead end with the Skuratov theme?
105–114
John Tyrrell
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-13
PDF
Brněnské začátky Rudolfa Firkušného a jeho studia u Leoše Janáčka
115–127
Veronika Vejvodová
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-14
PDF (Čeština)
Janáček's "Slovenian" pupil Emerik Beran and his forgotten opera Melusina
129–138
Jernej Weiss
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-15
PDF
Janáčkova organizační činnost v Družstvu Národního divadla v Brně
139–144
Jiří Zahrádka
https://doi.org/10.5817/MB2013-1-16
PDF (Čeština)