Vyhledávací dotaz
Hledání
Přihlášení
English
EN
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
 
Roč.52,
č.2
(2017)
Fukačův příspěvek k helfertovskému konceptu intelektualizace hudební výchovy
5–9
Stanislav Tesař
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-1
PDF
Versuch über Fukač
11–19
Miloš Štědroň
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-2
PDF
Diachronně synchronní kontinuum-diskontinuum jako východisko, metoda i cíl : Fukačovy hudební historiografie aneb definice není nikdy definitivní
21–26
Stanislav Bohadlo
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-3
PDF
Fukačovy výzkumy v oblasti staré hudby jako inspirace pro dnešek
27–41
Jana Perutková
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-4
PDF
Music lexicographer Jiří Fukač and the Brno School of Music Lexicography
43–48
Petr Macek
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-5
PDF (angličtina)
... ten, kdo si je svou kulturní identitou jist, si může zahrávat i s pravidly kulturní hry... : metainspirace Jiřím Fukačem
49–56
Viktor Pantůček
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-6
PDF
Mezinárodní hudebněvědné kolokvium v Brně v období 1966–1976
57–69
Sofija Čolović
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-7
PDF
August Wilhelm Ambros und Eduard Hanslick in Wien: das Schlusskapitel einer musikästhetischen Kontroverse
71–83
Markéta Štědroňská
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-8
PDF (němčina)
The possibilities of transcribing orchestral works subject to essentiality of their original orchestration
85–93
Rytis Urniežius
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-9
PDF (angličtina)
Compositional technique and phenomenological categories of perception in the Passacaglia of Shostakovich's Symphony No. 8
95–108
Iyad Abdelhafeez Mohammad
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-10
PDF (angličtina)
Hudba a interpretace : k otázkám analýzy hudebního výkonu
109–120
Lubomír Spurný, Petr Fančal
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-11
PDF
The language of the assistant and the language of the creator : selected aspects of computer assisted composition
121–139
Petr Haas
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-12
PDF (angličtina)
Profil nátrubkového nástroje z pohledu organologické systematiky založené na akustických vlastnostech
141–156
Viktor Hruška
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-13
PDF
Repetition as a principle of mythological thinking and music of the twentieth century
157–167
David Kozel
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-14
PDF (angličtina)
Utajená skladba Janáčkova politického vzdoru : ke genezi a recepci "slovanské rapsodie" Taras Bulba
169–185
Jiří Zahrádka
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-15
PDF
Několik poznámek k problematice modelace apoteózních finálních struktur v mahlerovských a sibeliovských symfonických juveniliích
187–199
Karel Dichtl
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-16
PDF
Repertoár staré hudby v pražském koncertním životě druhé poloviny 19. století. Vybrané koncertní produkce a jejich reflexe v dobovém tisku
201–216
Magdalena Šmídová Turchichová
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-17
PDF
Antonio Bioni and his compositions preserved in Kroměříž archive
217–242
Zuzana Černá
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-18
PDF (angličtina)
Johann Heinrich Schmelzer's serenata for the celebrations of Maria Antonia Habsburg's birthday
243–251
Petr Slouka
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-19
PDF (angličtina)
Erhaltenen Musikinstrumente aus der Pfarrkirche Mariä Himmelfahrt in Kvasice im Hinblick auf museale Sammlungen in Wien und Brünn
253–263
Miroslav Lukeš
https://doi.org/10.5817/MB2017-2-20
PDF (němčina)