Sistema podgotovki učitelej russkogo jazyka v Češskoj Respublike - sovremennoje sostojanije, zadači i perspektivy napravlenija
Roč.9,č.2(2016)
foreign languages; Russian studies; teachers; didactics; multilingualism
89–98
DOLEŽELOVA, Je. (2012): Istorija obučenija russkomu jazyku v Universitete im. Masarika. In: KORYČÁNKOVÁ, S. (red.): Aktualʼnyje problemy obučenija russkomu jazyku X. Brno, s. 11–14.
EDUCOLAD. https://educoland.muni.cz/. [online]. [cit. 11.09.2016].
CHODĚRA, R., RIES, L. (1999): Výuka cizích jazyků na prahu nového století. Ostrava.
JANÍKOVÁ, V. a kol. (2013): Vícejazyčná lingvistická terminologie. Praha.
EIBENOVÁ, K. a kol. (2002): Pojechali — učebnice. Ruština pro základní školy. Úvaly.
KORYTIÁK, S., DOLEŽELOVÁ, E. a kol. (2015): Ruština na dlani. Učebnice pro inkluzivní výuku. Brno: Edu4life. (v současné době v testovacím režimu)
Zavedením druhého povinného cizího jazyka na ZŠ se zlepší jazyková vybavenost žáků. http://www.nuv.cz/vse-o-nuv/zavedenim-druheho-povinneho-ciziho-jazyka-na-zs-se-zlepsi. [online]. [cit. 11.09.2016].
PETRÍKOVÁ, A., KUPRINA, T., GALLO, J. (2013): Введение в дидактику русского языка и межкультурную коммуникацию. Prešov.
PURM, R., JELÍNEK, S., VESELÝ, J. (2003): Didaktika ruského jazyka: vybrané kapitoly. 3. vyd., rozš. a upr. Hradec Králové.
Učitelská praxe. http://katedry.ped.muni.cz/pedagogika/praxe1_studentmgr. [online]. [cit. 11.09.2016].
Ústav pro informace ve vzdělávání – Statistické ročenky školství – výkonové ukazatele. http://toiler.uiv.cz/rocenka/rocenka.asp. [online]. [cit. 11.09.2016].