K otázce didaktického potenciálu integrace IKK a průřezových témat ve výuce ruského jazyka jako cizího

Roč.32,č.2(2022)

Abstrakt

Stránky:
53–61
Reference

BALADA, J. a kol.: Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3.

JAHODOVÁ, P.: Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce. Diplomová práce. Brno: Masaryková univerzita, 2020.

KOSTKOVÁ, K.: Rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Brno: Masarykova univerzita, 2012.

NEČASOVÁ, P.: Výzkum k interkulturní kompetenci žáků středních škol. In: CIMERMANOVÁ, I., SEPEŠIOVÁ, M. (eds): Výzvy 2017: Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: jako ďalej? – zborník abstraktov. Nitra: Slovak Edu, s. 241–267.

PASTOROVÁ, M. a kol.: Doporučené očekávané výstupy: Metodická podpora pro výuku průřezových témat v gymnáziích. [online]. Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87000--77-9. [cit. 2021-10-25]. Dostupné z: http://www.nuv.cz/uploads/Publikace/vup/Doporucene_ocekavane_vystupy_gymnazia.pdf.

VALENTOVÁ, B.: Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2021.

ULIČNÁ, K.: O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Pedagogická orientace, 26 (1), 2016, s. 76–94.

ZERZOVÁ, J.: Interkulturní komunikační kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Brno: Masarykova univerzita, 2012.

Metriky

0

Crossref logo

9

Views

0

PDF views