Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Připravované články
Archiv
Pro autory
Editorský tým
Publikační etika
Kontakt
Domů
O časopisu
Připravované články
Archiv
Pro autory
Editorský tým
Publikační etika
Kontakt
 
Roč.2,
č.2
(2010)
Informační vzdělávání a informační gramotnost
Editorial
Editorial
Hana Landová
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-1
PDF
Původní recenzované statě
Aktivity vysokoškolských knihoven v oblasti informačního vzdělávání: vývoj v letech 2006-2010 na veřejných vysokých školách v ČR
Hana Landová, Zdeňka Civínová
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-2
PDF
Informační gramotnost uživatelů vs. vyhledávací nástroje nové generace
Vilém Sklenák
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-3
PDF
Informační vzdělávání na vysokých školách v České republice – přehled, vývoj a další kroky
Michaela Dombrovská
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-4
PDF
Kde nechala škola díru: m-learning aneb Vzdělání pro záškoláky
Michal Lorenz
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-5
PDF
Projekt informačního vzdělávání pedagogů na střední technické škole
Drahomíra Dvořáková
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-6
PDF
Předmět informační vědy a informační vzdělávání
Jiří Stodola
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-7
PDF
Role bezpečnosti v rámci informační gramotnosti
Pavla Kovářová
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-8
PDF
Překlad zahraničního článku
Nová koncepce informační gramotnosti pro digitální výukové prostředí ve vysokoškolském vzdělávání
Sharon Markless
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-9
PDF
Komentáře
Media Literacy: New Agendas in Communication
Iva Zadražilová
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-10
PDF
Zajímavosti z oboru
Informační vzdělávání pedagogů
Jiří Potáček
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-11
PDF
Přehled informačně-vzdělávacích aktivit Knihovny univerzitního kampusu MU v roce 2010
Jiří Kratochvíl
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-12
PDF
Řízení virtuálních týmů: manažerská a organizační perspektiva
Petr Škyřík
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-13
PDF
Medailonek významné osobnosti
Patricia Senn Breivik
Simona Chudobová
https://doi.org/10.5817/ProIn2010-2-14
PDF