Secesní repertoár Les Ballets Russes jako východisko vizuální podoby jeviště
Roč.20,č.2, Supplementum(2017)
30–49
Aleksandr Jakovlevič Golovin. [cit. 2005/03/22]. Dostupné online na http://www.peoples.ru/art/painter/golovin/index.html.
BABLET, Denis. 1976. Scénické revoluce XX. století. Scénografie 2. Praha, 1976.
BENOIS, Alexandre. 1910. Putevoditeľ po kartinnoj galeree Imperatorskogo Ermitaža. Sankt-Peterburg, 1910.
BRODSKÁ, Božena. 2001. Les Ballets Russes. Praha: AMU, 2001.
DAVYDOVA, M. V. 1999. Chudožnik v těatre načala XX. veka. Moskva: Nauka, 1999.
FROM RUSSIA WITH LOVE: Costumes for The Ballets Russes 1909–1933. Cataloguig-in-Publication-data. National Gallery of Australia, Canberra ACT 2600. Canberra: National Gallery of Australia, 1999.
KLEIN, Pavel. 2004. Igor Stravinskij a Sergej Ďagilev. Scénická vize baletu Petruška. In Helena Spurná (ed.). Hudební divadlo jako výzva. Interdisciplinární texty. Praha: Národní divadlo, 2004, 171–193.
KŠICOVÁ, Danuše. 1983. Poéma za romantismu a novoromantismu. Brno: Univerzita J. E. Purkyně, 1983.
KŠICOVÁ, Danuše. 1998. Secese. Slovo a tvar. Brno: Masarykova univerzita, 1998.
MUTHER, R. 1894. Geschichte der Malerei im 19. Jahrhundert. Bd. 1–3. München, 1894.
Vdochnoviteľ "Mira iskusstva" Aleksandr Benua. [cit. 2005/05/20]. Dostupné online na http://www.smr.ru/centre/win/artists/benua/biogr_benua.htm.