Publikační počin z oblasti kariérového poradenství
Roč.18,č.1(2013)
Studia paedagogica
Recenze knihy: HLAĎO, Petr (2012). Profesní orientace adolescentů: Poznatky z teorií a výzkumů. Brno: Konvoj.
HLAĎO, P. (2010a). Dynamika rozhodování žáků základních škol o další vzdělávací dráze. Studia paedagogica, 15(2), 87–104.
HLAĎO, P. (2010b). Strategie uplatňované rodiči při volbě další vzdělávací dráhy žáků. Pedagogicko-psychologické poradenství, (59), 11–18.
HLAĎO, P. (2010c). Vliv sociálního okolí na kariérové rozhodování žáků při přechodu do vyššího sekundárního vzdělávání. Pedagogická orientace, 20(3), 66–81.
HLAĎO, P., & DRAHOŇOVSKÁ, P. (2012). Rozhodování žáků základních a středních škol o dalším studiu a práci v pohledu žáků i jejich rodičů. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. Dostupné z http://www.nuv.cz/publikace-a-periodika/rozhodovani-o-dalsim-studiu
HLOUŠKOVÁ, L. (2012). Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifi kované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE. Prezentace na kongresových dnech výchovného poradenství. Dostupné z http://www.asociacevp.cz/index.php?akce=1&archiv=1
KLEŇHOVÁ, M., & VOJTĚCH, J. (2011). Přechod absolventů středních škol do terciárního vzdělávání. Praha: NÚOV. Dostupné z http://www.nuov.cz/vip2/prechod-absolventu-strednich-skoldo-terciarniho-vzdelavani
KLEŇHOVÁ, M., & VOJTĚCH, J. (2007). Úspěšnost absolventů střední škol ve vysokoškolském studiu, předčasné odchody ze vzdělávání. Praha: NÚOV. Dostupné z http://www.nuov.cz/uspesnost-absolventu-strednich-skol-ve-vysokoskolskem-studiu
KLÍMOVÁ, M. (1987). Teorie a praxe výchovného poradenství. Praha: Státní pedagogické nakladatelství.
KOŠČO, J. (1987). Poradenská psychológia. Bratislava: Štátné pedagogické nakladateľstvo.
MEZERA, A. (2008). Pro jaké povolání se hodím? Jak si vybrat střední a vyšší odbornou školu a budoucí povolání. Brno: Computer Press.
Profi-volba z deváté třídy. (2005). Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
SMETÁČKOVÁ, I. (Ed.). (2005). Genderové aspekty přechodu žáků a žákyň mezi vzdělávacími stupni. Praha: Sociologický ústav AV ČR.
ŠTIKAR, J., et al. (2003). Psychologie ve světě práce. Praha: Karolinum.
ŠŤASTNOVÁ, P., & DRAHOŇOVSKÁ, P. (2012). Jak žáci základních a středních škol vybírají svou další vzdělávací nebo pracovní kariéru. Analýza výsledků dotazníkového šetření žáků základních a středních škol. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. Dostupné z http://www.nuv.cz/publikace-a-periodika/jak-zaci-zakladnich-a-strednich-skol-vybiraji-svou-dalsi
TRHLÍKOVÁ, J., ÚLOVCOVÁ, H., & VOJTĚCH, J. (2008). Rozhodování žáků při volbě vzdělávací cesty a úspěšnost vstupu na trh práce. Sonda založená na šetření absolventů středních škol, kteří se zúčastnili jako patnáctiletí výzkumu PISA-2003 a vybraného vzorku jejich zaměstnavatelů. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání. Dostupné z http://www.nuov.cz/rozhodovani-zaku-pri-volbe-vzdelavaci-cesty-a-uspesnost
TRHLÍKOVÁ, J. (2009). Volba střední školy a spokojenost žáků se zdravotním postižením se studiem. Dotazníkové šetření žáků se zdravotním postižením v posledním ročníku střední školy. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání. Dostupné z http://www.nuov.cz/volba-stredni-skoly-a-spokojenost-zaku-se-zdravotnim
TRHLÍKOVÁ, J. (2010). Studijní a pracovní záměry absolventů středních škol se zdravotním postižením. Dotazníkové šetření žáků se zdravotním postižením v posledním ročníku střední školy. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání. Dostupné z http://www.nuov.cz/vip2/studijni-a-pracovni-zamery-absolventu-strednich-skol-se
TRHLÍKOVÁ, J. (2012). Předčasné odchody ze vzdělávání na středních školách. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. Dostupné z http://www.nuv.cz/predcasne-odchody-ze-vzdelavanina-strednich-skolach
VENDEL, Š. (2008). Kariérní poradenství. Praha: Grada Publishing, a. s.
WALTEROVÁ, E., GREGER, D., & NOVOTNÁ, J. (2009). Přechod žáků základní školy na střední školu: pohledy z výzkumů. Brno: Paido.
Copyright © Studia paedagogica