Studia paedagogica
Studia paedagogica jsou recenzovaným vědeckým časopisem a přinášejí původní příspěvky týkající se vzdělávání, výchovy a učení ve všech sférách života společnosti. Jde především o studie empirického charakteru. Klademe důraz na původnost a originalitu publikovaných výzkumů, přičemž vytváříme prostor jak pro etablované odborníky, tak pro začínající autory v počátečních fázích akademické dráhy, jimž je určena možnost publikovat v sekci Začínající výzkumníci.
Časopis vydává tři čísla ročně. Dvě čísla jsou monotematická v anglickém jazyce (viz Call for Papers) a jedno číslo je polytematické v českém nebo slovenském jazyce.
Studia paedagogica jsou indexovány v databázi SCOPUS, CiteScore 2023: 1.0
Online first 2024
Studie
Studia paedagogica: Parental involvement in schools
Studies
Studia paedagogica: Learning Analytics to Study and Support Self-regulated Learning
Studie
Časopis Ústavu pedagogických věd FF MU.
Výkonná redakce: Petr Hlaďo (hlavní výkonný redaktor), Karla Brücknerová, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová, Klára Šeďová, Roman Švaříček.
Redakční rada: Milan Pol (předseda redakční rady), Gunnar Berg, Inka Bormann, Michael Bottery, Elisa Calcagni, Eve Eisenschmidt, Ola Andres Erstad, Yin Cheong Cheng, Vesna Kovač, Adam Lefstein, Sami Lehesvuori, Jan Mareš, Jiří Mareš, Jiří Němec, Angelika Paseka, Jana Poláchová Vašťatková, Milada Rabušicová, Alina Reznitskaya, Michael Schratz, Martin Strouhal, Petr Svojanovský, António Teodoro, Tony Townsend, Anita Trnavčevič, Jan Vanhoof, Arnošt Veselý, Kateřina Vlčková, Eliška Walterová.
Časopis vydává tři čísla ročně.
ISSN 1803-7437 (print), ISSN 2336-4521 (online)