Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.29,
č.2
(2024)
Studia paedagogica: Mistakes in Teaching and Learning
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Mistakes in Teaching and Learning
5–8
Maria Cristina Matteucci, Gabriele Steuer, Martin Majcík
PDF (angličtina)
Studies
The Acquisition of Error Competence and the Value of (learning from) Errors in Teacher Education from the Perspectives of Teachers in Finland and Germany
9–32
Annika Breternitz, Maria Tulis
https://doi.org/10.5817/SP2024-2-1
PDF (angličtina)
Error-based Activity Applications in Sixth Grade Fraction Teaching
33–65
Esmanur Sancar, Merve Özkaya
https://doi.org/10.5817/SP2024-2-2
PDF (angličtina)
Dealing with Student Mistakes in Mathematics at Primary School
66–89
Marcela Janíková, Tomáš Janík, Marie Pavelková
https://doi.org/10.5817/SP2024-2-3
PDF (angličtina)
Error Climate and Gender as Factors Influencing Error Reactions in Primary School Children
90–107
Carolin Burmeister, Kim Beck, Robert Grassinger
https://doi.org/10.5817/SP2024-2-4
PDF (angličtina)
Emerging Researchers
Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
108–127
Erik Šejna
https://doi.org/10.5817/SP2024-2-5
PDF (angličtina)