Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.29,
č.3
(2024)
Studia paedagogica: Learning Outcomes in Schools: Policies and Practices
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Learning Outcomes in Schools: Policies and Practices
4–6
Martin Sedláček, Paulína Koršňáková, Jana Straková
PDF (angličtina)
Studies
Achievement in the Light of Aspects of Student Well-Being and Teacher Attitudes: The Case of Slovenia
7–29
Barbara Japelj Pavešić, Klaudija Šterman Ivančič, Gašper Cankar
https://doi.org/10.5817/SP2024-3-1
PDF (angličtina)
If They Talk More During Lessons, Will They Achieve Better? Unlocking the Reciprocal Relationship Between Student Verbal Participation and Achievement
30–51
Martin Sedláček, Klára Šeďová, Roman Švaříček, Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2024-3-2
PDF (angličtina)
From Policy to Practice: Monitoring SDG Targets with PIRLS 2021 Austrian Data
52–79
Surette Van Staden, Sunet Grobler
https://doi.org/10.5817/SP2024-3-3
PDF (angličtina)
Analyzing Student Performance in Connection with Learning Disorders and Extracurricular Activities in Foreign Language Classes
80–105
Roland Hegedűs, Krisztina Sebestyén
https://doi.org/10.5817/SP2024-3-4
PDF (angličtina)
Innovation in the Final Assessment of Student Learning Outcomes (Report Cards): The Process of Change and Its Impacts on School Practice
106–141
Julie Grombířová, Jana Kratochvílová
https://doi.org/10.5817/SP2024-3-5
PDF (angličtina)