##common.pageHeaderLogo.altText##

  • Registrovat
  • Přihlášení

English

  • EN
  • Domů
  • O časopisu
  • Redakce
  • Archiv
  • Virtuální monočísla
  • Nejčtenější články
  • Podání příspěvku
  • CFP
  • Publikační etika
 
  • Domů
  • O časopisu
  • Redakce
  • Archiv
  • Virtuální monočísla
  • Nejčtenější články
  • Podání příspěvku
  • CFP
  • Publikační etika

Roč.29,č.1(2024)
Studia paedagogica

Celé číslo v PDF

Studie

  • Inventář ke zjišťování pracovní spokojenosti učitelů

    5–24
    Karel Paulík, Karel Rečka
    https://doi.org/10.5817/SP2024-1-1
    PDF
  • Postoje učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání

    81–106
    Jakub Pivarč
    https://doi.org/10.5817/SP2024-1-4
    PDF
  • Prožívání státních závěrečných zkoušek studenty a reflexe tohoto prožívání jejich učiteli

    107–136
    Jana Stará, Tereza Krčmářová, Juliana Crespo Lopes
    https://doi.org/10.5817/SP2024-1-5
    PDF

Začínající výzkumníci

  • Aktivity profesního rozvoje pohledem učitelů druhého stupně základních škol: sekundární analýza dat TALIS

    25–56
    Kristýna Šejnohová, Stanislav Michek, Martin Chvál
    https://doi.org/10.5817/SP2024-1-2
    PDF
  • Vize a realita při výběru a přijímání nových učitelů: perspektivy pedagogických lídrů a začínajících učitelek

    57–80
    Jakub Vlček
    https://doi.org/10.5817/SP2024-1-3
    PDF

Studia paedagogica

Ústav pedagogických věd
Masarykova univerzita
Arna Nováka 1
602 00 Brno

Department of Educational Sciences
Masaryk University
Arna Nováka 1
602 00 Brno
Czech Republic

Email: studiapaedagogica@phil.muni.cz
E-ISSN: 2336-4521
  • Domů
  • O časopisu
  • Redakce
  • Archiv
  • Virtuální monočísla
  • Nejčtenější články
  • Podání příspěvku
  • CFP
  • Publikační etika
Masarykova univerzita | Masaryk university Masarykova univerzita | Masaryk university