Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.29,
č.1
(2024)
Studia paedagogica
Celé číslo v
PDF
Studie
Inventář ke zjišťování pracovní spokojenosti učitelů
5–24
Karel Paulík, Karel Rečka
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-1
PDF
Postoje učitelů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání
81–106
Jakub Pivarč
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-4
PDF
Prožívání státních závěrečných zkoušek studenty a reflexe tohoto prožívání jejich učiteli
107–136
Jana Stará, Tereza Krčmářová, Juliana Crespo Lopes
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-5
PDF
Začínající výzkumníci
Aktivity profesního rozvoje pohledem učitelů druhého stupně základních škol: sekundární analýza dat TALIS
25–56
Kristýna Šejnohová, Stanislav Michek, Martin Chvál
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-2
PDF
Vize a realita při výběru a přijímání nových učitelů: perspektivy pedagogických lídrů a začínajících učitelek
57–80
Jakub Vlček
https://doi.org/10.5817/SP2024-1-3
PDF