O krizi (teorie) kurikula a cestě jak z ní ven
Roč.19,č.1(2014)
Studia paedagogica
Recenze:
Dvořák, D. (2012). Od osnov ke standardům. Proměny kurikulární teorie a praxe. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta.
[1] Bourdieu, P. (2010). Pravidla umění: geneze a struktura literárního pole. Brno: Host.
[2] Deng, Z. (2013). Introduction. The Practical, curriculum, theory and practice: An international dialogue On Schwab's The 'Practical 1'. Journal of Curriculum Studies, 45(5), 583–590.
[3] Kuhn, T. S. (1997). Struktura vědeckých revolucí. Praha: Oikoymenh.
[4] Viktorová, I. (2004). Změny rodičovského vztahu ke škole a vzdělávání dětí. Pedagogika, 54(4), 389–405.
[5] Young, M. (2013). Overcoming the crisis in curriculum theory: A knowledge-based approach. Journal of Curriculum Studies, 45(2), 101–118.
Copyright © 0 Studia paedagogica