Školy mizející z map
Roč.19,č.3(2014)
Studia paedagogica
[1] Kučerová, S. (2008). Marginalizace území v kontextu vývoje soustavy základního školství na příkladu vybraných regionů Česka v období 1961–2004. In R. Šimůnek (Ed.), Regiony – časoprostorové průsečíky? Praha: Historický ústav AV ČR , s. 214–236.
[2] Kučerová., S., & Kučera, Z. (2009). Vztah periferiality a vzdělávání: Lze definovat periferní oblasti na základě vývoje sítě základních škol? Acta geographica Universitatis Comenianae, 53(1), 59–73.
[3] Musil, J., & Müller, J. (2008). Vnitřní periferie České republiky, sociální soudržnost a sociální vyloučení. Praha: Centrum pro sociální a ekonomické strategie Fakulty sociálních věd Karlovy univerzity v Praze.
[4] Novotná, M. (Ed.). (2005). Problémy periferních oblastí. Praha: Přírodovědecká fakulta Karlovy univerzity v Praze.
[5] Solstad, K. J. (1997). Equity at Risk. Oslo: Scandinavian University Press.
[6] Trnková, K. (2008). Obce s málotřídkou. Studia paedagogica, 2008(13), 53–64.
[7] Trnková, K., Knotová, D., & Chaloupková, L. (2010). Málotřídní školy v České republice. Brno: Paido.
Copyright © 2014 Studia paedagogica