Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.19,
č.3
(2014)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-1
PDF
Studie
Slabý vztah strategií učení a výsledků vzdělávání: problém operacionalizace a měření?
9–28
Kateřina Vlčková, Jarmila Bradová
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-2
PDF
Sexuální výchova v rodině: co víme z výzkumných studií
29–46
Lenka Kamanová
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-3
PDF
Žákovská verbální vulgarita o přestávkách a o vyučování
47–64
Irena Smetáčková, Hana Novotná, Petra Šimečková
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-4
PDF
Problematika ICT ve vzdělávání v českých pedagogických časopisech (1990–2012)
65–87
Jiří Zounek, František Tůma
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-5
PDF
Učitelé menšinových škol pohledem dějin každodennosti
89–122
Michal Šimáně
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-6
PDF
Rozhovor
Celoživotní učení už není ve společenských vědách prázdným pojmem: rozhovor s Karen Evans
123–137
Petr Novotný, Karen Evans
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-7
PDF
Studentské práce
Spor o víceletá gymnázia: historický kontext a empirická data
139–154
Petr Sucháček
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-8
PDF
Nuda ve škole
155–170
Ingrid Čejková
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-9
PDF
Recenze
Školy mizející z map
171–175
Kateřina Trnková
https://doi.org/10.5817/SP2014-3-10
PDF