Když se řekne žákovská knížka

Roč.20,č.1(2015)
Studia paedagogica

Abstrakt

RECENZE KNIHY
Viktorová, I., & Smetáčková, I. (2014). Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost. Praha: Univerzita Karlova v Praze.

Reference

[1] Bendl, S. (2011). Školní kázeň v teorii a praxi. Praha: Triton.

[2] Helus, Z. (1982). Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. Praha: SPN.

[3] Kaščák, O. (2006). Moc školy: O formatívnej sile organizácie. Bratislava: Veda.

[4] Mareš, J. (1996). Učitelovo pojetí výuky. Brno: Masarykova univerzita.

[5] Šeďová, K. (2009). Tiché partnerství: Vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica, 14(1), 27–52.

[6] Štech, S. (2004). Angažovanost rodičů ve školní socializaci dětí. Pedagogika, 54(4), 374–388.

[7] Švaříček, R. (2009). Narativní a sociální konstrukce profesní identity učitele experta (dizertační práce). Brno: Masarykova univerzita.

Metriky

0

Crossref logo

0


79

Views

37

PDF views