Když se řekne žákovská knížka
Roč.20,č.1(2015)
Studia paedagogica
RECENZE KNIHY
Viktorová, I., & Smetáčková, I. (2014). Žákovské knížky, neviditelná samozřejmost. Praha: Univerzita Karlova v Praze.
[1] Bendl, S. (2011). Školní kázeň v teorii a praxi. Praha: Triton.
[2] Helus, Z. (1982). Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. Praha: SPN.
[3] Kaščák, O. (2006). Moc školy: O formatívnej sile organizácie. Bratislava: Veda.
[4] Mareš, J. (1996). Učitelovo pojetí výuky. Brno: Masarykova univerzita.
[5] Šeďová, K. (2009). Tiché partnerství: Vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica, 14(1), 27–52.
[6] Štech, S. (2004). Angažovanost rodičů ve školní socializaci dětí. Pedagogika, 54(4), 374–388.
[7] Švaříček, R. (2009). Narativní a sociální konstrukce profesní identity učitele experta (dizertační práce). Brno: Masarykova univerzita.
Copyright © 2015 Studia paedagogica