Spletitá situace na vysokých školách
Roč.20,č.1(2015)
Studia paedagogica
Abstrakt
RECENZE KNIHY
Dvořáčková, J., Pabian, P., Smith, S., Stöckelová, T., Šima, K., & Virtová, T. (2014). Politika a každodennost na českých vysokých školách. Etnografické pohledy na vzdělávání a výzkum. Praha: Sociologické nakladatelství.
Dvořáčková, J., Pabian, P., Smith, S., Stöckelová, T., Šima, K., & Virtová, T. (2014). Politika a každodennost na českých vysokých školách. Etnografické pohledy na vzdělávání a výzkum. Praha: Sociologické nakladatelství.
Reference
[1] Engeström, Y. (1987). Learning by expanding. An activity-theoretical approach to developmental research. Helsinki: Orienta-Konsultit Oy.
[2] Leonťjev, A. N. (1978). Činnost. Vědomí. Osobnost. Praha: Nakladatelství Svoboda.
[3] Stöckelová, T. (Ed.). (2009). Akademické poznávání, vykazování a podnikání. Etnografie měnící se české vědy. Praha: Sociologické nakladatelství.
Copyright © 2015 Studia paedagogica