Akční výzkum je věcí profesní odvahy: Rozhovor s Kate Wall
Roč.20,č.2(2015)
Studia paedagogica: Akce!
Abstrakt
Rozhovor s profesorkou Kate Wall proběhl 13. října 2014 na Ústavu pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, při příležitosti její účasti na sympoziu věnovaném dialogickému vyučování. Rozhovor vedli Roman Švaříček a Klára Šeďová.
Reference
[1] Baumfield, V., Hall, E., & Wall, K. (2013). Action research in education. Learning through practitioner enquiry. London: SAGE.
[2] Goodbourn, R., Hartley, T., Higgins, S., & Wall, K. (2009). Learning to learn for life 3: Research and practical examples for secondary schools. London, New York: Continuum Publishing.
[3] Wall, K. (2012). "It wasn't too easy, which is good if you want to learn": An exploration of pupil participation and Learning to Learn. The Curriculum Journal, 23(3), 283–305. | DOI 10.1080/09585176.2012.703442
Copyright © 2015 Studia paedagogica