Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.20,
č.2
(2015)
Studia paedagogica: Akce!
Editorial
Editorial
5–8
Klára Šeďová, Roman Švaříček
PDF
Studie
Od teorie k praxi: Od plánování dialogického vyučování k jeho reflexi
9–31
Sami Lehesvuori, Jouni Viiri
PDF
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu
33–58
Klára Šeďová, Martin Sedláček
PDF
Learning Study: Rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů
59–79
Mats Lundgren, Ina von Schantz Lundgren, Anne-Maj Kihlstrand
PDF
Proměna vysokoškolské výuky: Zkušenost s využitím kooperativních skupin
81–103
Hana Kasíková
PDF
Diverzita žáků: Téma pro vedení školy
105–126
Lenka Hloušková, Kateřina Trnková, Bohumíra Lazarová, Milan Pol
PDF
Rozhovor
Akční výzkum je věcí profesní odvahy: Rozhovor s Kate Wall
127–133
Kate Wall, Roman Švaříček, Klára Šeďová
PDF
Studentské práce
Bloková výuka nadaných žáků
135–150
Martin Majcík
PDF
Recenze
Reflektivní psaní: Pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj
151–156
Petr Sucháček
PDF