Bloková výuka nadaných žáků
Roč.20,č.2(2015)
Studia paedagogica: Akce!
bloková výuka; nadaný žák; vzdělávání nadaných žáků
[1] Davis, G., & Rimm, S. (2004). Education of the gifted and talented. Boston: Pearson/A and B.
[2] Hendl, J. (2005). Kvalitativní výzkum: Základní metody a aplikace. Praha: Portál.
[3] Hříbková, L. (2009). Nadání a nadaní: Pedagogicko-psychologické přístupy, modely, výzkumy a jejich vztah ke školské praxi. Praha: Grada.
[4] Institut biostatistiky a analýz MU. (2014). Mensa ČR: Nadané děti. Online: http://deti.mensa.cz/index.php
[5] Jurášková, J. (2006). Základy pedagogiky nadaných. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR.
[6] Laznibatová, J. (2001). Nadané dieťa: Jeho vývin, vzdelávanie a podporovanie. Bratislava: Iris.
[7] Machů, E. (2010). Nadaný žák. Brno: Paido.
[8] Průcha, J., Walterová, E., & Mareš, J. (2003). Pedagogický slovník. Praha: Portál.
[9] Skalková, J. (1999). Obecná didaktika: Vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: ISV nakladatelství.
[10] Šeďová, K. (2011). Mocenské konstelace ve výukové komunikaci. Studia paedagogica, 16(1), 89–118.
[11] Šeďová, K., & Švaříček, R. (2010). Zamlčené hodnocení: Zpětná vazba ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica, 15(2), 61–86.
[12] Škrabánková, J. (2012). Žijeme s nadáním. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta.
[13] Švaříček, R. (2011). Funkce učitelských otázek ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Studia paedagogica, 16(1), 9–46.
[14] Vygotskij, L. (2004). Psychologie myšlení a řeči. Praha: Portál.
Copyright © 2015 Studia paedagogica