Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability
Roč.20,č.3(2015)
Studia paedagogica
RECENZE KNIHY
Dvořák, D., Starý, K., & Urbánek, P. (2015). Škola v globální době. Proměny pěti českých základních škol. Praha: Karolinum.
[1] Dvořák, D., Starý, K., Urbánek, P., Chvál, M., & Walterová, E. (2010). Česká základní škola. Vícepřípadová studie. Praha: Karolinum.
[2] Dvořák, D. (2012). Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica, 17(2), 9–26. | DOI 10.5817/SP2012-2-2
[3] Greger, D. (2011). Dvacet let českého školství optikou teorií změny vzdělávání v post-socialistických zemích. Orbis scholae, 5(1), 9–22.
[4] Straková, J. (2013). Jak dál s kurikulární reformou. Pedagogická orientace, 23(5), 734–743. | DOI 10.5817/PedOr2013-5-734
[5] Šeďová, K. (2011). Fenomén zvaný škola. Studia paedagogica, 16(2), 195–199. | DOI 10.5817/SP2011-2-13
[6] Štech, S. (2013). Když je kurikulární reforma evidence-less. Pedagogická orientace, 23(5), 615–633. | DOI 10.5817/PedOr2013-5-615
Copyright © 2015 Studia paedagogica