Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.20,
č.3
(2015)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–6
Karla Brücknerová
PDF
Studie
Triadické interakce ve výukové komunikaci
7–19
Luisa Molinari, Consuelo Mameli
PDF
Psychologická gramotnost ze dvou poznávacích perspektiv: aktuální výzva pro výuku psychologie a její didaktiku
21–46
Vladimír Chrz, Alena Nohavová, Jan Slavík
PDF
Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie
47–67
Petr Koubek, Tomáš Janík
PDF
Postoje rodičů k volbě základní školy
69–88
Jaroslava Simonová
PDF
Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu
89–112
Jiří Zounek, Dana Knotová, Michal Šimáně
PDF
Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice
113–130
Kateřina Lojdová, Josef Lukas
PDF
Studentské práce
Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání
131–144
Jitka Ferdanová
PDF
Typologie rodinných vypravěčů
145–159
Jana Sedláčková
PDF
Recenze
Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability
161–164
Klára Šeďová
PDF