Mateřství na dobu určitou
Roč.21,č.1(2016)
Studia paedagogica
non-verbal behaviour; classroom discourse; gestures; posturology; haptics; proxemics
[1] Doubek, D., & Levínská, M. (2013). Schémata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica, 18(1), 77–96. doi:10.5817/SP2013-1-5. | DOI 10.5817/SP2013-1-5
[2] Kučera, M. (2008). Formy citů: Lacanovská teorie. Praha: Karolinum.
[3] Kučera, M. (1995). Popisy žáků: Typy, nebo stereotypy? Retrieved from http://kps.pedf.cuni.cz/etnografie/vyzkum/Typy/kucera.pdf.
[4] Kučera, M. (1992). Školní etnografie. Přehled problematiky. Studia paedagogica 8. Praha: Pedagogická fakulta univerzity Karlovy v Praze.
[5] Langmeier, J., & Matějček, Z. (1963). Psychická deprivace v dětství. Praha: Karolinum.
[6] McCorkel, J., & Myers, M. (2003). What difference does difference make? Position and privilege in the field. Qualitative Sociology, 26(2), 199–231. | DOI 10.1023/A:1022967012774
[7] Winnicott, D. W. (1998). Lidská přirozenost. Praha: Psychoanalytické nakladatelství J. Koco.
Copyright © 2016 Studia paedagogica