Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.21,
č.1
(2016)
Studia paedagogica
Editorial
Sůl a pepř pedagogických věd
5–8
Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-1
PDF
Studie
Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů
9–34
Klára Šeďová, Roman Švaříček, Jana Sedláčková, Ingrid Čejková, Anna Šmardová, Petr Novotný, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-2
PDF
Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce?
35–56
Stanislav Štěpáník, Martin Chvál
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-3
PDF
Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství
57–85
Jan Nehyba, Petr Svojanovský
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-4
PDF
Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže
87–110
Hans Christian Arnseth, Ola Erstad, Libor Juhaňák, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-5
PDF
Medailon
Jan Hus jako vysokoškolský učitel
111–126
Jiří Mareš
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-6
PDF
Studentské práce
Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách
127–137
Anna Šmardová
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-7
PDF
Recenze
Mateřství na dobu určitou
139–144
Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2016-1-8
PDF