Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme
Roč.22,č.1(2017)
Studia paedagogica
Abstrakt
Recenze knihy
Reference
[1] Bittnerová, D., Doubek, D., & Levínská, M. (2011). Funkce kulturních modelů ve vzdělávání. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy.
[2] Doubek, D., Levínská, M., & Bittnerová, D. (2015). Pomoc a pořádek: kulturní modely v pomáhajících profesích. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy.
[3] Foucault, M. (1994). Diskurs, autor, genealogie. Praha: Svoboda.
[4] Kuhn, T. S. (1997). Struktura vědeckých revolucí. Praha: Oikoymenh.
[5] Švaříček, R. (2011). Čas, vzpomínky a řečnické figury v rozhovoru. Studia paedagogica, 15(1), 147–176.
Copyright © 2017 Studia paedagogica