Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.22,
č.1
(2017)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Klára Šeďová, Milan Pol, Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-1
PDF
Studie
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza
9–36
Libor Juhaňák
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-2
PDF
Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz
37–54
Miroslav Dopita, Jana Poláchová Vašťatková
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-3
PDF
Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí
55–66
Nora Kunos
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-4
PDF
Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury
67–86
Lenka Kamanová
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-5
PDF
Báze moci učitele: česká adaptace dotazníku Teacher Power Use Scale
87–112
Kateřina Vlčková, Jan Mareš, Stanislav Ježek, Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-6
PDF
Rozhovor
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo
113–119
Francesca Gobbo, Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-7
PDF
Studentské práce
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku
121–133
Zuzana Zdražilová
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-8
PDF
Recenze
Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme
135–139
Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2017-1-9
PDF