Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.22,
č.4
(2017)
Studia paedagogica: Teacher Education and Educational Research
Editorial
Editorial
5–8
Klára Šeďová, Sami Lehesvouri
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-1
PDF (angličtina)
Studies
Bridging the Gap Between Theory and Practice with Design-Based Action Research
9–29
Subin Nijhawan
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-2
PDF (angličtina)
Shifts in Teacher Talk in a Participatory Action Research Professional Learning Community
31–53
Patrick Hales
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-3
PDF (angličtina)
Enhancing Dialogic Argumentation in Mathematics and Science
55–76
Sami Lehesvuori, Markus Hähkiöniemi, Kaisa Jokiranta, Pasi Nieminen, Jenna Hiltunen, Jouni Viiri
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-4
PDF (angličtina)
Teachers’ Emotions in Teacher Development: Do They Matter?
77–110
Klára Šeďová, Zuzana Šalamounová, Roman Švaříček, Martin Sedláček
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-5
PDF (angličtina)
Benefits of a Small Research Study for the Teacher Education at a University of Applied Sciences: A Case Study
111–129
Lieveke Hellemans, Stefan Haesen
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-6
PDF (angličtina)
Emerging Researchers
Weaving the Threads of a Continuum: Teacher Education in Hungary from the Perspective of European Developments
131–149
Vasileios Symeonidis
https://doi.org/10.5817/SP2017-4-7
PDF (angličtina)
Issue Description
Editoři: Klára Šeďová, Sami Lehesvouri