Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.19,
č.4
(2014)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Milan Pol
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-1
PDF (angličtina)
Studies
On the Way to Dialogic Teaching: Action Research as a Means to Change Classroom Discourse
9–43
Klára Šeďová, Roman Švaříček, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-2
PDF (angličtina)
Intergenerational Learning Among Teachers: An Interaction Perspective
45–79
Petr Novotný, Karla Brücknerová
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-3
PDF (angličtina)
Evaluating the Effectiveness of a Professional Development Programme on Pupil Well-being in Primary Schools
81–100
Maarten Penninckx, Jan Vanhoof, Peter Van Petegem
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-4
PDF (angličtina)
“Send in the Clowns!”, or the Imagination at Work: the Narratives of Three Pediatric Ward Clowns
101–120
Francesca Gobbo
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-5
PDF (angličtina)
Work Environment and Well-being of Academic Faculty in Czech Universities: A Pilot Study
121–144
Kateřina Zábrodská, Jiří Mudrák, Petr Květoň, Marek Blatný, Kateřina Machovcová, Iva Šolcová
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-6
PDF (angličtina)
Emerging Researchers
School as Space: Spatial Alterations, Teaching, Social Motives, and Practices
145–160
Georg Rißler, Andrea Bossen, Nina Blasse
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-7
PDF (angličtina)
An Integrative Review of Literature on Learners in the Digital Era
161–184
Eliana Gallardo Echenique
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-8
PDF (angličtina)
Reviews
What Can Be Better Than the Best?
185–189
Klára Šeďová
https://doi.org/10.5817/SP2014-4-9
PDF (angličtina)