Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.27,
č.4
(2022)
Studia paedagogica: Success and Failure in Upper Secondary Education
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Success and Failure in Upper Secondary Education
5–9
Petr Hlaďo, Petr Novotný, Claudia Schuchart
PDF (angličtina)
Studies
Days after a Choice is Made: Transition to Professional and Vocational Upper Secondary Schools in Czechia
11–43
Dominik Dvořák, Jaroslava Simonová, Jan Vyhnálek, Petr Gal
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-1
PDF (angličtina)
Delays and Dropouts: Identifying Risks of Suboptimal Post-Compulsory Educational Pathways in Sweden
45–77
Victoria Rolfe, Monica Rosén
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-2
PDF (angličtina)
Academic Second-Chance Education: Correction or Consolidation of Early Selection?
79–100
Doris Bühler-Niederberger, Claudia Schuchart
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-3
PDF (angličtina)
Youth at Risk in Higher Levels of Upper Secondary Education: A Supportive Intervention to Prevent School Failure and Drop Out
101–114
Albert Dueggeli
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-4
PDF (angličtina)
Educational Decision Making of Repeatedly Unsuccessful Czech Vocational Education and Training Examinees Leading to Passing the Matura Exam
115–140
Lenka Hloušková, Klára Záleská, Tereza Vengřinová
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-5
PDF (angličtina)
Emerging Researchers
Typologies of Early School Leavers from Secondary Education: A Review Study
141–161
Petr Gal
https://doi.org/10.5817/SP2022-4-6
PDF (angličtina)