Nerds in focus
Vol.19,No.1(2014)
Studia paedagogica
nerds; classroom; peer group; social status
[1] Giordano, P. (2009). Osamělost prvočísel. Praha: Odeon.
[2] Hendl, J. (2003). Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál.
[3] Hrabal, V. (2003). Sociální psychologie pro učitele. Praha: Karolinum.
[4] Hříbková, L. (1998). Stát se žákem. In: Pražská skupina školní etnografie (Eds.), 1.–8. třída: příloha závěrečné z právy o řešení grantového projektu GA ČR 406/00/0470 "Žák v měnících se podmínkách současné školy". Dostupné z: http://userweb.pedf.cuni.cz/kpsp/psse/index.php?p=sekce-1.
[5] McAdams, D. (1993). The stories we live by. New York: Guilford Press.
[6] Rendl, M. (1995). Jak se děti učí. In: Pražská skupina školní etnografie (Eds.), Typy žáků. Dostupné z: http://userweb.pedf.cuni.cz/kpsp/psse/pdf/typy_zaku/typy_zaku_6.pdf.
[7] Vágnerová, M. (2005). Vývojová psychologie I: dětství a dospívání. Praha: Karolinum.
Copyright © 0 Studia paedagogica