School assessment from the perspective of lower secondary school students' mothers
Vol.19,No.1(2014)
Studia paedagogica
school assessment; lower secondary school students; family-school relationship
[1] De Singly, F. (1999). Sociologie současné rodiny. Praha: Portál.
[2] Katrňák, T. (2004). Odsouzeni k manuální práci: vzdělanostní reprodukce v dělnické rodině. Praha: SLON .
[3] Kolář, Z., & Šikulová, R. (2009). Hodnocení žáků. Praha: Grada.
[4] Pasch, M. et al. (1995). Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Jak pracovat s kurikulem. Praha: Portál.
[5] Pospíšilová, R. (2011). Role rodičů v domácí přípravě do školy. Diplomová práce, Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Dostupné z: http://is.muni.cz/th/362734/ff_m/DP.pdf.
[6] Rabušicová, M., Šeďová, K., Trnková, K., & Čiháček, V. (2004). Škola a (versus) rodina. Brno: Masarykova univerzita.
[7] Šeďová, K. (2009). Tiché partnerství. Studia paedagogica, 14(1), 13–26.
[8] Viktorová, I. (2001). Co dělat po základní škole. In: S. Štech & I. Viktorová (Eds.), Co se v mládí naučíš. Rodičovské pohledy na školu a vztah dětí k ní. Dostupné z: http://userweb.pedf.cuni.cz/kpsp/psse/pdf/co_se_v_mladi_naucis/co_se_v_mladi_naucis_6.pdf.
Copyright © 0 Studia paedagogica