Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Oznámení
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Oznámení
 
Roč.26,
č.2
(2023)
Být hercem, učit být hercem
7–11
Jan Šotkovský, Martina Musilová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-1
PDF
Vzpomínka na profesorku Margitu Havlíčkovou
12–14
Iva Mikulová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-2
PDF
Yorick
Radovan Lukavský a odkaz K. S. Stanislavského
15–29
Zuzana Sílová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-3
PDF
Systém a metody : některé aspekty přenosu Stanislavského systému do Spojených států
30–58
Jan Hančil
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-4
PDF
Výuka herectví na JAMU v době "povinného Stanislavského" : rozhovory s absolventy
59–81
Lukáš Rieger
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-5
PDF
Melniková-Papoušková, Gamza a Kurš : kulturní transmise Stanislavského systému v meziválečném Československu
82–103
Martina Musilová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-6
PDF
Michail Čechov a eurytmie Rudolfa Steinera
104–116
Pierre Nadaud
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-7
PDF
Tělo, hercův nástroj
117–136
Hana Strejčková
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-8
PDF
Dve herecké podoby prvého slovenského Kráľa Leara
137–156
Karol Mišovic
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-9
PDF (slovenština)
Broadway in Hollywood: film producer David O. Selznick and his theatrical ties in the 1940s
157–174
Milan Hain
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-10
PDF (angličtina)
Spectrum – Spektrum
Uklidňující dotyk sluchem : prožitek účastnice jako určující prvek tvůrčích strategií současných audioperformancí
175–196
Eliška Raiterová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-11
PDF
Guests – Host
Improvisation as practicing trust : interview with Julyen Hamilton
197–203
Mish Rais, Mirka Eliášová, Lizzy Le Quesne, Julyen Hamilton
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-12
PDF (angličtina)
Reviews – Orientace
Život lidského ducha v herecké tvorbě
225–229
Šárka Havlíčková Kysová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-14
PDF
Otevírání nových konceptů pro úvahy nad současným tancem a uměním performance
230–232
Lucie Hayashi
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-15
PDF
Co bychom si přáli, aby nám neurověda říkala o herectví
233–235
Marie Adamová
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-16
PDF
Recenze a dvě improvizace
236–238
Jan Hyvnar
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-17
PDF
New book on the Czech avant-garde theatre
239–247
Martin Bernátek
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-18
PDF (angličtina)
"Avant-garde, Marmelade!" : Christoph Schlingensief a avantgarda
248–254
Tomáš Kubart
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-19
PDF
Das Märchen vom ersten Opfer
255–259
Richard Guniš
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-20
PDF (němčina)
Zjevení radikální dramaturgie
260–264
Jakub Liška
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-21
PDF
Nad psaním portrétů doby: několik historiografických úvah nad Shakespearovou Anglií
265–271
Pavel Drábek
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-22
PDF
Do (českého) Stavovského divadla okno dokořán
272–275
Jiří Štefanides
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-23
PDF
Ján Zavarský – československý scénograf
276–282
Vlasta Koubská
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-24
PDF
Archive – Archiv
Techniky těla
205–223
Marcel Mauss
https://doi.org/10.5817/TY2023-2-13
PDF