Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.20,
č.4
(2015)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–8
Petr Novotný
PDF (angličtina)
Studies
The Dutch Lifelong Learning Scene: Continuing Unresolved Issues and Two Alternative Perspectives
9–32
Theo van Dellen
PDF (angličtina)
School Administrator Self-Esteem and Its Relationship to Trust in Teachers
33–51
Mualla Bilgin-Aksu, Türkan Aksu, Soner Polat
PDF (angličtina)
Beliefs of Czech Teachers as a Prerequisite for Effective Teaching
53–70
Jana Straková, Jaroslava Simonová
PDF (angličtina)
Mapping the Relationship Between Higher Education and Sustainable Development
71–84
Claus Holm, Anders Martinsen
PDF (angličtina)
Surrogate Grandparents as Actors in Intergenerational Learning
85–107
Milada Rabušicová, Kateřina Pevná, Zuzana Vařejková
PDF (angličtina)
Interview
Adult Learning as a Lifelong Concern: Interview with Peter Jarvis
109–122
Peter Jarvis, Milada Rabušicová, Jan Nehyba
PDF (angličtina)
Emerging Researchers
Employability and Learning Transfer: What do Students Experience During Their Placements?
123–138
Gisela Oliveira
PDF (angličtina)
“Let’s Pretend This [Orange] Is You!” Preschool Children Making Meaning of a Multimodal Illustration Offered at a Swedish Science Center
139–153
Anneli Bergnell Karlsson
PDF (angličtina)
Cooperation Between Parents and Schools From a Student Perspective
155–165
Julia Häbig
PDF (angličtina)
Reviews
Learning to Swim in a Digital Ocean
167–171
Zuzana Šmideková
PDF (angličtina)