Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.53,
č.10
(2005)
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity
Editorial
Editorial
9–11
Milan Pol, Milada Rabušicová
PDF
Studie
Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech
13–22
Karel Rýdl
PDF
Internacionalizace, evropeizace, standardizace a kultura auditu ve vzdělávání: podpora inovativnosti?
23–32
Anita Trnavčevič
PDF
Rozvoj inkluzivních vzdělávacích systémů – jaké existují páky změny?
33–48
Mel Ainscow
PDF
Ředitelé a řízení kvality ve škole (… z případových studií)
49–66
Milan Pol, Petr Novotný
PDF
Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (Příklad otevřenosti škol vůči okolí)
67–80
Lenka Hloušková
PDF
Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění co je v sázce?
81–94
Klaas van Veen
PDF
Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií
95–108
Jiří Zounek, Martin Sebera
PDF
Osobnost učitele a rezistence vůči změně
109–122
Bohumíra Lazarová
PDF
Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví .
123–132
Klára Šeďová
PDF
Je zakotvená teorie teorií?
133–146
Roman Švaříček
PDF
Studentské práce
Demokracie ve švédské škole
147–154
Jitka Redlichová
PDF
Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů – nová cesta ke starému cíli?
155–162
Jan Kolář
PDF
Co nabízí zážitková pedagogika pedagogům?
163–170
Lucie Chaloupková
PDF
Má tvůrčí psaní místo v nových vzdělávacích programech?
171–178
Karla Brücknerová
PDF