Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.27,
č.2
(2022)
Studia paedagogica: Teaching and Learning in Higher Education
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Rethinking the Essential Questions in Higher Education
5–7
Kari Smith, Karla Brücknerová
PDF (angličtina)
Studie
Aiming for Active Student Participation in Online University Lessons: A Case Study of Two Teachers During Emergency Remote Teaching
9–34
Tomáš Lintner, Klára Šeďová
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-1
PDF (angličtina)
Exploring Teaching Conceptions and Practices: A Qualitative Study with Higher Education Teachers in Portugal
35–53
Marta Mateus de Almeida, Joana Viana, Mariana Gaio Alves
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-2
PDF (angličtina)
Utilizing Informal Formative Assessment and Dialogicity during Reflections on Educational Dialogue in Mathematics
55–75
Sami Lehesvuori, Laura Ketonen, Markus Hähkiöniemi
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-3
PDF (angličtina)
A Narrative Review of Eye-Tracking Research on Self-Regulated Learning from Multimedia Learning Materials in Higher Education
77–96
Nicol Dostálová, Libor Juhaňák, Lukáš Plch
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-4
PDF (angličtina)
Factor Structure of a Self-Report Questionnaire Determining the Epistemic Beliefs of Primary School and Kindergarten Student Teachers in the Science Domain
97–129
Jaroslav Říčan, Roman Kroufek
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-5
PDF (angličtina)
Začínající výzkumníci
The Role of Peer Learning among University Teachers in Integrating Digital Technologies into Higher Education Teaching
131–149
Barbora Nekardová
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-6
PDF (angličtina)