Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.27,
č.2
(2022)
Studia paedagogica: Teaching and Learning in Higher Education
Editorial
Rethinking the Essential Questions in Higher Education
5–7
Kari Smith, Karla Brücknerová
PDF (English)
Stati
Aiming for Active Student Participation in Online University Lessons: A Case Study of Two Teachers During Emergency Remote Teaching
9–34
Tomáš Lintner, Klára Šeďová
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-1
PDF (English)
Exploring Teaching Conceptions and Practices: A Qualitative Study with Higher Education Teachers in Portugal
35–53
Marta Mateus de Almeida, Joana Viana, Mariana Gaio Alves
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-2
PDF (English)
Utilizing Informal Formative Assessment and Dialogicity during Reflections on Educational Dialogue in Mathematics
55–75
Sami Lehesvuori, Laura Ketonen, Markus Hähkiöniemi
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-3
PDF (English)
A Narrative Review of Eye-Tracking Research on Self-Regulated Learning from Multimedia Learning Materials in Higher Education
77–96
Nicol Dostálová, Libor Juhaňák, Lukáš Plch
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-4
PDF (English)
Factor Structure of a Self-Report Questionnaire Determining the Epistemic Beliefs of Primary School and Kindergarten Student Teachers in the Science Domain
97–129
Jaroslav Říčan, Roman Kroufek
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-5
PDF (English)
Začínající výzkumníci
The Role of Peer Learning among University Teachers in Integrating Digital Technologies into Higher Education Teaching
131–149
Barbora Nekardová
https://doi.org/10.5817/SP2022-2-6
PDF (English)