Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.28,
č.3
(2023)
Studia paedagogica: Learning Analytics to Study and Support Self-regulated Learning
Celé číslo v
PDF (angličtina)
Editorial
Learning Analytics to Study and Support Self-regulated Learning
5–8
Libor Juhaňák, Srećko Joksimović, Dirk Ifenthaler
PDF (angličtina)
Studie
Differential Effects of Additional Formative Assessments on Student Learning Behaviors and Outcomes
9–38
Natalie Borter
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-1
PDF (angličtina)
Goal Setting and Goal Orientation as Predictors of Learning Satisfaction and Online Learning Behavior in Higher Education Blended Courses
39–58
Libor Juhaňák, Karla Brücknerová, Barbora Nekardová, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-2
PDF (angličtina)
Decoding Student Success in Higher Education: A Comparative Study on Learning Strategies of Undergraduate and Graduate Students
59–87
Ricardo Santos, Roberto Henriques
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-3
PDF (angličtina)
"I Should, but I Don't Feel Like It": Overcoming Obstacles in Upper Secondary Students' Self-regulation Using Learning Analytics
89–111
Mattias Wickberg Hugerth, Nouri Jalal, Anna Åkerfeldt
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-4
PDF (angličtina)
A Scoping Review of Webcam Eye Tracking in Learning and Education
113–131
Nicol Dostálová, Lukáš Plch
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-5
PDF (angličtina)
Začínající výzkumníci
Vocabulary Learning Strategies, Self-Regulated Learning, and Learners' Outcomes in Primary School Pair Work
133–163
Barbora Al Ajeilat Kousalová
https://doi.org/10.5817/SP2023-3-6
PDF (angličtina)