Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrace
Přihlášení
English
EN
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Oznámení
Podrobnosti
O časopisu
Redakční rada
Distribuce
Kontakt
Aktuální číslo
Archiv
Pro autory
Recenzní řízení
Publikační etika
Oznámení
 
Roč.24,
č.2
(2021)
Editorial
9–12
Iva Mikulová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-1
PDF
Miroslav Plešák (1943–2021) – dramaturg, divadelník, kolega
13–14
David Drozd
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-2
PDF
Yorick
Autoreflexivität in Kehlmanns Dramen Geister in Princeton und Die Reise der Verlorenen
15–28
Nikola Mizerová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-3
PDF (němčina)
Nová fáze recepce dramatického díla Thomase Bernharda?
29–46
Zuzana Augustová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-4
PDF
Drama HRABAL und der Mann am Fenster v kontextu tvorby Bernharda Setzweina
47–59
Jindra Dubová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-5
PDF
Diskurz tance / diskurz o tanci : současné tendence německé taneční vědy
60–77
Jitka Pavlišová, Barbora Liška
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-6
PDF
Transformativní charakter performance : od symbolického jednání k liminalitě a politickému divadlu
78–95
Tereza Došlová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-7
PDF
"Alle raus!" – von rechtspopulistischen Feind(zerr)bildern : ein Vergleich der Bremer, Dresdner und Potsdamer Inszenierung nach Jaroslav Rudišs Roman Nationalstraße
96–115
Julia Häußermann
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-8
PDF (němčina)
Revize národních mýtů Dušanem D. Pařízkem
116–141
Iva Mikulová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-9
PDF
Spektrum
Režisér syntetické kompozice : (k divadelním režiím Josefa Henkeho)
143–159
Tatjana Lazorčáková
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-10
PDF
Orientace
German Shakespeare and the political stage
167–169
Pavel Drábek
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-12
PDF (angličtina)
Expresionistické drama z českých zemí
170–172
Katarína Cupanová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-13
PDF (slovenština)
Subversivní role komiky v díle Elfriede Jelinek v uměnovědném kontextu
173–176
Barbora Schnelle
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-14
PDF
Možnosti divadelního textu
177–180
Michal Zahálka
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-15
PDF
Totální divadlo Zdeňka Pospíšila aneb o mnohovrstevnatosti a nesamozřejmosti jednoho tvůrčího života
181–184
Tatjana Lazorčáková
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-16
PDF
Depeše
Nová perspektiva DSB?
185–187
Iva Heribanová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-17
PDF
Who gets to (re)define theatre?
188–190
Tereza Turzíková
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-18
PDF (angličtina)
Zpráva o konferenci BTC
191–196
Martin Hanoušek, Věra Velemanová
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-19
PDF
Mikulovské teatrologické hodování : (zpráva o Letním teatrologickém sympoziu v Mikulově)
197–199
David Drozd
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-20
PDF
Archiv
Podílet se na Stvoření : k novému politickému čtení Martina Bubera v divadelní teorii i praxi
201–217
Jan Motal
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-21
PDF
Bratr tělo (1914)
218–221
Martin Buber
PDF
Ostatní
'The risks are fairly clear' : interview with Christopher Balme
161–166
https://doi.org/10.5817/TY2021-2-11
PDF