Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.26,
č.3
(2021)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–6
Milan Pol
PDF
Studie
(Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: Proč si navzájem nerozumíme?
7–28
Tereza Češková
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-1
PDF
Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol
29–50
Ondřej Papajoanu, Hana Voňková, Kateřina Vlčková
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-2
PDF
Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů
51–82
Klára Šeďová, Barbora Nekardová, Katarína Rozvadská
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-3
PDF
Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize
83–108
Oto Polouček, Jiří Zounek
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-4
PDF
Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách
109–130
Zora Syslová, Eva Nováková, Veronika Najvarová
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-5
PDF
Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi
131–166
Petr Soukup, Petr Trahorsch, Vlastimil Chytrý
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-6
PDF
Začínající výzkumníci
Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek
167–185
Daniela Šimková
https://doi.org/10.5817/SP2021-3-7
PDF