Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.26,
č.1
(2021)
Studia paedagogica
Editorial
Hledají se noví poslové
5–8
Roman Švaříček
PDF
Studie
Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol?
9–38
Irena Smetáčková, Stanislav Štech
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-1
PDF
Žáci jako spolužáci: participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě
39–68
Zuzana Šalamounová, Jana Navrátilová
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-2
PDF
Problematika měření socio-emočních schopností u dětí: srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy
69–90
David Macek, Michal Jabůrek, Edita Chvojková, Šárka Portešová
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-3
PDF
Tři vlny: vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019)
91–124
Jan Kalenda
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-4
PDF
Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty
125–144
Karla Brücknerová
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-5
PDF
Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace: typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu
145–166
Kateřina Zábrodská, Jiří Mudrák, Eva Rozumová, Lea Takács
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-6
PDF
Začínající výzkumníci
Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků: přehledová studie
167–184
Tereza Vengřinová
https://doi.org/10.5817/SP2021-1-7
PDF