Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.27,
č.3
(2022)
Studia paedagogica
Celé číslo v
PDF
Editorial
Čas na změnu
5–7
Klára Šeďová
PDF
Studie
Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu : analytické vysvětlení
9–32
Jan Slavík, Kateřina Dytrtová, Ondřej Hník, Lucie Jakubcová, Alena Nohavová, Veronika Rodová, Věra Uhl Skřivanová
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-1
PDF
Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi
33–62
Markéta Filagová
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-2
PDF
Charakteristika a efekt programů na podporu well-beingu ve vzdělávání adolescentů : přehledová studie
63–97
Marek Bula, Jan Nehyba
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-3
PDF
Hodnocení čtení písmen s využitím metody TETRECOM založené na technologii eye tracking u začínajících školáků v základní škole a v základní škole logopedické
99–126
Renata Mlčáková, Jaromír Maštalíř, Kateřina Lukášová
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-4
PDF
Heterogenita ve způsobu odpovídání na dotazníkové položky u českých žáků v PISA 2012 : analýza dle kraje, typu a velikosti školy
127–159
Hana Voňková, Ondřej Papajoanu, Martin Boško
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-5
PDF
Začínající výzkumníci
Nesouzníme s "běžnou školou": rodičovská volba základní školy v kontextu souladu rodinného a institucionálního habitu
161–193
Radka Smith Slámová
https://doi.org/10.5817/SP2022-3-6
PDF