Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.24,
č.3
(2019)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–6
Karla Brücknerová
PDF
Studie
Přestupy žáků na druhém stupni základní školy: srovnání dvou případů
7–45
Jan Vyhnálek, Dominik Dvořák
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-1
PDF
Průběh školního roku na českých obecných menšinových školách v meziválečném Československu pohledem dějin každodennosti
47–76
Michal Šimáně
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-2
PDF
Nadaný žák je jako Jágr mezi hokejisty aneb Učitelova koncepce nadání v analýze metafor
77–92
Eva Machů
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-3
PDF
Koncept přírodovědné gramotnosti v České republice: analýza a porovnání
93–109
Svatava Janoušková, Vojtěch Žák, Martin Rusek
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-4
PDF
Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ: hybridizace a remixování
111–129
Zuzana Sikorová, Marek Václavík, Iva Červenková
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-5
PDF
Začínající výzkumníci
Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou
131–149
Martin Majcík
https://doi.org/10.5817/SP2019-3-6
PDF