Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.22,
č.3
(2017)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–8
Petr Hlaďo
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-1
PDF
Studie
Některé psychologické souvislosti hodnocení smyslu vlastní práce učiteli
9–24
Karel Paulík
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-2
PDF
Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy
25–40
Andrea Rozkovcová, Petr Urbánek
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-3
PDF
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství
41–68
Monika Černá, Michaela Píšová, Kateřina Vlčková
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-4
PDF
Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015
69–89
Jan Kalenda, Ilona Kočvarová
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-5
PDF
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi
91–119
Klára Harvánková
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-6
PDF
Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. třídy
121–148
Jana Sedláčková
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-7
PDF
Rozhovor
O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem
149–157
Theo Wubbels, Petr Novotný, Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-8
PDF
Studentské práce
Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy
159–176
Martin Majcík
https://doi.org/10.5817/SP2017-3-9
PDF