ICT a média ve vzdělávání
Šeďová, K., Nekardová, B., & Rozvadská, K. (2021). Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů.
Mcnaughton, S., Zhu, T., Rosedale, N., Oldehaver, J., Jesson, R., & Greenleaf, C. (2019). Critical Perspective Taking: Promoting and Assessing Online Written Argumentation for Dialogic Focus.
Sikorová, Z., Václavík, M., & Červenková, I. (2019). Užívání tištěných a digitálních zdrojů v práci učitelů 2. stupně ZŠ: hybridizace a remixování.
Zounek, J., Záleská, K., Juhaňák, L., Bárta, O., & Vlčková, K. (2018). Czech Republic and Norway on Their Path to Digital Education.
Kajamaa, A., Kumpulainen, K., & Rajala, A. (2018). A Digital Learning Environment Mediating Students’ Funds of Knowledge and Knowledge Creation.
Vaculíková, J. (2018). Measuring Self-regulated Learning and Online Learning Events to Predict Student Academic Performance.
Janatová, L. (2009). Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou.
Zukalová, H. (2010). Dospělí na okraji informační společnosti: specifika překonávání digitální propasti.
Zounek, J., & Tůma, F. (2014). Problematika ICT ve vzdělávání v českých pedagogických časopisech (1990–2012).
Gallardo Echenique, E. (2014). An Integrative Review of Literature on Learners in the Digital Era.
Arnseth, H., Erstad, O., Juhaňák, L., & Zounek, J. (2016). Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže.
Patrício, M., & Osório, A. (2016). Intergenerational Learning with ICT: A Case Study.