Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.24,
č.1
(2019)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Klára Šeďová
PDF
Studie
Akademický inbreeding jako rakovina vysokého školství, nebo nezbytnost? Přehled zahraničních výzkumů a implikace pro českou vysokoškolskou politiku
9–31
František Tůma, Petr Knecht
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-1
PDF
Netradiční vysokoškolští studenti: charakteristiky a potenciál odloženého studia
33–49
Karla Brücknerová, Milada Rabušicová
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-2
PDF
Vliv školy na využívání soukromého doučování
51–78
Vít Šťastný, Eliška Walterová
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-3
PDF
Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci
79–106
Jana Straková, Jaroslava Simonová, Hana Friedlaenderová
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-4
PDF
Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
107–133
Vlastimil Chytrý, Jaroslav Říčan, Dagmar Živná
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-5
PDF
Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky
135–155
Kateřina Vlčková, Petr Květon, Stanislav Ježek, Jan Mareš, Kateřina Lojdová
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-6
PDF
Začínající výzkumníci
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
157–186
Jana Navrátilová
https://doi.org/10.5817/SP2019-1-7
PDF