Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.23,
č.1
(2018)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–7
Milan Pol
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-1
PDF
Studie
Kluků je škoda, holky na to nemají: genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy
9–28
Anna Drexlerová
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-2
PDF
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli ZŠ: aplikace Johnsonovy typologie
29–54
Michaela Spurná, Petr Knecht
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-3
PDF
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů
55–80
Iva Buchberger, Vesna Kovač, Adriana Ažić Bastalić
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-4
PDF
Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování
81–104
Karla Hrbáčková, Jakub Hladík
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-5
PDF
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol
105–134
Martin Chvál, Martina Šmejkalová
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-6
PDF
Rozhovor
O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy: rozhovor s Ivanem Reidem
135–146
Milada Rabušicová, Roman Švaříček
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-7
PDF
Recenze
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?
147–155
Klára Harvánková
https://doi.org/10.5817/SP2018-1-8
PDF