Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.27,
č.1
(2022)
Studia paedagogica
Celé číslo v
PDF
Editorial
Věda je jen jedna
5–11
Roman Švaříček
PDF
Studie
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění
13–33
Lenka Pavlasová, Jarmila Robová, Klára Uličná, Naďa Vondrová, Jana Stará, Magdalena Novotná
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-1
PDF
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie
35–66
Zuzana Šalamounová
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-2
PDF
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou
67–91
Martin Majcík
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-3
PDF
Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika
93–124
Hynek Cígler, Stanislav Ježek, Jan Širůček, Lenka Lacinová
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-4
PDF
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol
125–152
Jakub Pivarč
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-5
PDF
Začínající výzkumníci
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě
153–169
Erik Šejna
https://doi.org/10.5817/SP2022-1-6
PDF