Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.30,
č.1
(2025)
Studia paedagogica
Studie
Slovní zásoba, čtenářská gramotnost a školní prospěch žáků šestých tříd: vliv čtenářsky podpůrného prostředí v rodině a jazykově-kognitivních schopností rodičů
5–29
Magdaléna Gorčíková
https://doi.org/10.5817/SP2025-1-1
PDF
Vysokoškolská výuka interakce ve třídě: pohled konverzační analýzy
30–61
David Ryška, František Tůma
https://doi.org/10.5817/SP2025-1-2
PDF
Kvalifikace učitelů mateřských škol v perspektivě současných trendů předškolního vzdělávání
91–120
Zora Syslová, Barbora Loudová Stralczynská, Veronika Najvarová, Eva Koželuhová
https://doi.org/10.5817/SP2025-1-4
PDF
Heterogenita v užívání hodnoticích škál v rámci žákovského sebehodnocení výkonové motivace napříč padesáti osmi zeměmi: využití metody ukotvujících vinět v PISA 2015
121–151
Hana Voňková, Gema Zamarro, Ondřej Papajoanu, Martin Boško
https://doi.org/10.5817/SP2025-1-5
PDF
Začínající výzkumníci
Efektivita prevencie šikanovania za posledných desať rokov: naratívny prehľadový článok
62–90
Júlia Švecová, Natália Kaščáková, Jozef Hašto, Peter Tavel
https://doi.org/10.5817/SP2025-1-3
PDF