Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.25,
č.3
(2020)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–8
Klára Šeďová
PDF
Studie
Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol
9–41
Roman Švaříček, Jana Straková, Cyril Brom, David Greger, Tereza Hannemann, Jiří Lukavský
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-1
PDF
Vztah akademické marnosti a výsledků žáků: různé mechanismy pro matematiku a čtenářskou gramotnost
43–67
Jana Straková, Jaroslava Simonová
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-2
PDF
Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa
69–101
Michal Šimáně, Lenka Kamanová
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-3
PDF
Individuální inovační chování a charakteristika pracoviště: potenciál výzkumu inovací ve vzdělávání
103–129
Gábor Halász
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-4
PDF
Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání – sonda do problematiky
131–151
Šárka Portešová, Michal Jabůrek, Martin Tancoš, Edita Chvojková, Simona Válková
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-5
PDF
Začínající výzkumníci
Siete vo vzdelávaní: možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume
153–185
Tomáš Lintner
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-6
PDF
Diskusní stati
Citační etika v pedagogickém výzkumu: k vynucování citací a zakládání citačních kartelů
187–212
Petr Knecht, František Tůma
https://doi.org/10.5817/SP2020-3-7
PDF