Vyhledávací dotaz
Hledání
Registrovat
Přihlášení
English
EN
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Domů
O časopisu
Redakce
Archiv
Virtuální monočísla
Nejčtenější články
Podání příspěvku
CFP
Publikační etika
Roč.25,
č.1
(2020)
Studia paedagogica
Editorial
Editorial
5–8
Martin Sedláček
PDF
Studie
Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol
9–32
Irena Smetáčková, Veronika Francová
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-1
PDF
Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma
33–50
Kateřina Machovcová, Andrea Beláňová, Yvona Kostelecká, Marta McCabe
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-2
PDF
Prestiž učitelství v mateřské škole optikou subjektivní percepce učitelek
51–77
Jana Majerčíková, Klára Urbaniecová
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-3
PDF
Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?
79–105
Jitka Lorenzová
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-4
PDF
Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím
107–125
Karin Huťťová, Júlia Halamová
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-5
PDF
Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol
127–154
Martina Šmejkalová, Martin Chvál
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-6
PDF
Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě
155–177
Jana Obrovská, František Tůma
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-7
PDF
Začínající výzkumníci
Syndrom vyhoření u arabských učitelek v Izraeli ve vztahu k vybraným organizačním proměnným
179–200
Ziyad Khuri
https://doi.org/10.5817/SP2020-1-8
PDF